woensdag 18 juli 2018

Baby mutsjes

Regelmatig komen er ontwerpers die (gratis) patroontjes op de markt brengen. Onlangs bracht Sweet Red Poppy een patroon uit voor een baby mutsje. Aangezien ik heel veel kleine stukken tricot had liggen wilde ik dat patroon graag uitproberen. En nu liggen er 5 mutsjes klaar!


Ik koos verschillende soorten tricot, wat dikkere en stevigere maar ook wat zachte soepele tricot. Door verschillende stoffen te mixen kreeg ik deze vrolijke mutsjes! 



De bovenzijde van het mutsje heeft een knoopje omdat de uiteinden vast geknoopt worden, super schattig toch!



Aangezien er in ons huishouden geen baby's zijn, zijn de mutsjes te koop! Als introductie voor maar €4,95*! Kijk snel op mijn Facebook-pagina voor meer informatie. 



Liever lieveheersbeestjes, dino's, hartjes, roosjes of iets anders voor het mutsje? Dat kan! Ik heb nog een heleboel andere varianten, dus neem contact op via mijn Facebook of via info@aemilia.nl


Liefs,
Milou





* Deze introductieprijs is geldig tot 01-09-2018









Geen opmerkingen:

Een reactie posten