woensdag 25 juli 2018

Een shirtje voor de warme dagen


Ik had nog een viscose stofje liggen en nu met dit prachtige weer zijn luchtige shirtjes erg welkom. Normaal draag ik vrij aansluitende shirts, maar dit was een prettige afwisseling.


Ik maakte de Odette van La Maison Victor in maat 36. Ik paste niets aan in het patroon en alles werd uit dezelfde stof gemaakt (in een eerdere versie gebruikte ik boordstof voor de hals, die versie kun je hier zien).


Tijdens een heerlijke dag in Zuid-Limburg maakte we enkele foto's van het shirt. Als je goed kijkt zie je ook de Carola rok die ik vorig jaar maakte (meer over die rok lees je hier).


Het model van de Odette zit wat losser, dus met dit weer is dat een heerlijk luchtig model. Ik ga op zoek naar nog zo'n stofje, want dat warme weer blijft maar aanhouden!


Mocht je nog een keer een dagje weg willen dan kan ik de omgeving rond Epen (Z-Limburg) zeker aanraden! En dan moet je echt even vlaai gaan eten bij 'de Smidse', heerlijk!!


Zomerse groetjes,
Milou



Patroon: Odette (shirt), Carola (rok) beide La Maison Victor
Stof: Viscose (shirt), tricot (rok)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten