woensdag 6 mei 2020

Kleertjes voor de kleine dame

Onze kleine meid is alweer bijna 6 maanden oud en in de afgelopen maanden kon ik het natuurlijk niet laten om ook voor haar wat kleertjes te maken. Voor de eerste maandjes maakte ik de Stella jumpsuits, die kon je hier zien . Maar nu maakte ik een broekje en een shirtje.


Voor het shirt gebruikte ik het patroon van Brindille and Twig, de Ringer Tee met lange mouw. Ik koos een bordeaux rode tricot en een zwart boordje.


Omdat ik het wat wilde opfleuren vond ik online een leuke afbeelding met vlinders. Deze afbeelding sneed ik met verschillende kleuren flexfolie en perste ik op het shirt.


Voor het broekje gebruikte ik het Dalton broekje van La Maison Victor. Hiervoor koos ik een zachte spijkertricot en wederom zwarte boordjes.


Er ligt ondertussen een grote stapel met leuke stofjes voor de kleine dame en een paar andere afgeronde projectjes, dus ik hoop weer vaker wat te posten voor jullie!

Liefs,
Milou


Patroon: Ringer Tee - Brindille and Twig / Dalton broekje - La Maison Victor
Stof: katoen tricot (Driessen stoffen), spijker tricot (Textielstad), boordstof (Textielstad)
Bedrukking: flexfolie (Bea's Hobbyplaneet)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten