woensdag 27 mei 2020

Zip Zip Go

Deze lag al sinds februari op de plank, de zip zip go etuitjes van Serial Bagmakers. Een patroon welke in februari is uitgebracht. Ik maakte zowel de grote als kleine versie in een schattige roze stof met diertjes, ideaal voor in de luiertas!


Het fijne aan deze etuitjes is de rits die aan beide kanten open en dicht kan. En daardoor krijg je ook een hele ruime opening. Aan de binnenkant zitten meerdere steekvakjes, dus ook die tube billencrème en het speentje krijgt een plek.


Ik heb de grote versie standaard in de luiertas zitten met schone kleertjes en een wetbag (voor de natte of vieze kleding), maar als ik een snelle boodschap ga doen, dan steek ik er een luier in en een klein pak billendoekjes en kan ik op pad met enkele de grote etui.


De kleine versie wisselt nog wel eens van dienst. De laatste keer had ik er garen, naalden, een schaartje, spelden en meetlatje in zitten, zodat ik de rand op deze quilt kon zetten en alles bij de hand had. Op die manier kon ik zelfs in de auto aan de quilt werken.




Liefs, 
Milou


Patroon: ZipZipGo (Serial Bagmakers)
Stof: Katoen (Driessenstoffen)
Fournituren: Rits (Textielstad)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten