woensdag 29 mei 2019

We zijn terug! En met leuk nieuws!

Zo dat was een hele lange stilte op de blog! De afgelopen weken was ik helaas niet fit genoeg om me bezig te houden met de blog, of überhaupt achter de naaimachine te zitten. Maar gelukkig had het wel een hele leuke reden!


In november verwachten wij namelijk ons eerste kindje!!


Voor het kleintje kroop ik al even achter de naaimachine en maakte ik dit schattige broekje. Dat ik niet helemaal fit was, bleek wel toen ik erachter kwam dat ik nog naadwaarde aan had moeten knippen.. oeps!


Omdat ik niet veel stof (een wat dikkere tricot) had koos ik ervoor om een stoere streep aan de zijkant te maken, hopelijk past het broekje dan alsnog (als is het maar voor even).



De boord aan de bovenzijde zit aan de achterzijde wat hoger zodat ie straks goed over de luier past. Ik koos voor een wat bredere boord van 15cm, waar zo'n 7,5 cm van overblijft nadat ie is aangezet en nog eens de helft als hij is omgeslagen.


De pijpjes hebben ook kleine boordjes. Kijk dan hoe schattig!


Nu ik me weer wat beter voel, heb ik eindelijk weer zin en puf om achter de naaimachine te kruipen, dus hopelijk komen er hier snel weer meer berichten voorbij!

Liefs,
Milou



Patroon: Oliver pants (Emma en Mona - BFFF)
Stof: tricot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten