woensdag 2 augustus 2017

Zomer shirts voor de kleintjes

Misschien heb je hem wel op Facebook of Instagram voorbij zien komen, maar ik maakte voor een collega een boerderij t-shirt. Naar aanleiding van die post kwam de vraag of ik er nog één wilde maken. Ja zeker wilde ik dat! En dus zie hier, nummer 2:


Deze keer met een zwart boordje en een zwart zakje op de borst. Ik heb al foto's gezien, ook dit shirt werd door de kleine man goedgekeurd, want in dat zakje kun je mooi je gereedschap doen! 


En toen ik aan het knippen was, bedacht ik me dat ik nog een andere tricot had liggen die wel op kon! Deze schattige stof zag in deze post voorbij komen als kraamcadeautje. 


Voor deze girly-versie zette ik geen zakje op het voorpand. Wel gebruikte ik mijn overlock machine eens anders en werkte de onderboord af met een zichtbaar stiksel. 


Liefs,
Milou

Stof; Boerderijstof (Textielstad, Tilburg), Rode en bloemen/paddestoelenstof (Stof&Wol, Breda)
Patroon: Isaac t-shirt (La Maison Victor)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten