woensdag 18 december 2019

Een caravan-kussen

Een van de vrienden werd onlangs 40 jaar en gaf daarom een knallend feestje. Ik wilde hem, naast een paar speciaal biertjes, ook graag een persoonlijk cadeau geven. Aangezien hij een eigen bedrijf heeft in caravan schadeherstel en onderhoud wilde ik iets met caravans doen. Toevallig kwam Jenny van Missouri Star Quilting Company net met een gratis caravan quilt patroon uit!


Helaas had ik geen mogelijkheid om het patroon te printen, dus op basis van haar tutorial en pen en papier heb ik de caravan nagetekend. En toen kon het in elkaar zetten beginnen, dat ging met de vliesofix ontzettend rap.


Daarna heb ik alles met de hand geborduurd met verschillende borduursteken. Daar ging wel wat tijd in zitten, maar op de bank voor de tv is dat geen vervelende klus.


Om de voorkant af te werken zette ik er nog een rand op en bedrukte ik de vlaggetjes met de tekst 'Mart 40'. Daarna maakte ik er een kussensloop van.


Liefs,
Milou


Patroon: Missouri Star Quilting Company - Cute Camper
Stof: Katoen
Fournituren: Rits

PS. Helaas zijn de foto's in de gauwigheid gemaakt, dus zijn ze niet het allermooist!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten