donderdag 21 maart 2019

Lisa handtas

Anne van Serial Bagmakers deed het weer! Ze bracht nog niet zo heel lang geleden een nieuw patroon uit voor een handtasje. Dit nieuwste model heet Lisa.


Helaas kon ik niet mee testen, zoals ik deed bij voorgaande modellen, maar ik heb hem natuurlijk wel even gemaakt! En ik laat jullie graag het resultaat zien, want misschien willen jullie ook wel zoiets!


De Lisa is een handzaam model, maar zeer ruim. Binnenin vind je drie vakken, waarvan er één afgesloten kan worden met een rits. De handtas sluit met een clip-sluiting, die je misschien hier bij de Roxy portemonnee al hebt gezien.



Ik koos voor een kort handvat. Die had ik namelijk nog liggen van een ander project. Hij is te kort om over je schouder te doen, maar als avondtasje hoeft dat ook niet echt. Ik heb ook al meerdere mooie modellen voorbij zien komen met een schouderriem, dus dat kan zeker! Het handvat heb ik er met de hand op gezet, maar in het patroon worden verschillende mogelijkheden beschreven.


Wil je ook een Lisa maken (je krijgt er een video instructie bij!)? Volg dan deze link: Lisa handbag.

Liefs,
Milou

Patroon: Lisa (SerialBagmakers)
Stof: buitenstof katoen, binnenkant canvas
Fournituren: clipsluiting, rits en handvat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten