dinsdag 13 december 2016

Cadeautjes voor groot en klein!

Misschien hebben jullie vorige week de foto op IG wel voorbij zien komen, maar bij deze ook op de blog; mijn shopje is weer een beetje verder aangevuld!

Er zijn items voor zowel de grote als de kleine mens en er komt nog meer aan!

Voor nu een klein overzicht van wat er zoal te koop is nu, maar ga vooral een kijkje nemen in mijn shop!

Voor de allerkleinsten heb ik olifanten knuffeltjes gemaakt. Er is een grote en een kleine variant en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het staartje erg fijn kroelt!



Voor de kleintjes onder ons, waar de tandjes ook al aan het doorkomen zijn heb ik bandana slabbetjes. Voor de meisjes in vrolijke kleurtjes en voor de heren in stoere spijker- of vossen-stof.




Voor de dames die op zoek zijn naar een leuk tasje bij de kerst of oud&nieuw-outfit heb ik de Heidi foldover clutch gemaakt in drie versies. Een leuk tasje waarmee je alle belangrijkste spullen (zoals je portemonnee, telefoon en lipstick) op een classy manier mee kan nemen naar dat feestje!




Liefs,
Milou



Geen opmerkingen:

Een reactie posten