woensdag 17 augustus 2016

Een clutch voor erbij!


Een wat latere post, want vorige week lag ik even in de zon van Gran Canaria, heerlijk!

Naast het maken van kleding zijn tassen toch ook wel een dingetje. En toen ik laatst bij Swoon Patterns terecht kwam was ik snel verkocht!


Naast de verschillende betaalde patronen, hebben ze ook enkele gratis patronen beschikbaar gesteld en daar is deze clutch er één van!






Dit is de Dakota Tablet Clutch en vind ik een handig formaat voor even gauw een boodschapje of voor naar een feestje. Ik heb hem gemaakt in een camelkleurig nepleer en een katoentje met geometrische print waar ik van beide nog een restje had.








Er zitten verder geen vakjes in, dus alles ligt wel los. Het is niet zo'n grote clutch, dus het is niet zo'n heel groot probleem, maar de volgende keer zal ik hem wel voorzien van vakjes.

Nu eens kiezen tussen al die andere mooie modellen voor de volgende tas. Ik heb namelijk al een erg mooi stofje bij de Albert Kuijp weten te scoren ;) Hebben jullie een favoriet model tas? Ik zie graag welke mooie creaties jullie maken!

Liefs,
Milou


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten