woensdag 22 januari 2020

Baby pakket voor Jake

Er was nog meer baby nieuws zo aan het eind van 2019! Want mijn zusje was ook zwanger en op 22 december werden zij en haar man de trotse ouders van Jake! En wat doe je dan als zus; je zet 'even' een paar cadeautjes in elkaar natuurlijk ;)



Als eerste maakte ik een broekje en een shirt in maat 62. Voor het broekje gebruikte ik het Dalton patroon van La Maison Victor. Voor het shirt gebruikte ik de Ringer Tee van Brindille&Twig. Beide patronen heb ik al vaker gebruikt, je zag ze hier, hier en hier.


Daarna maakte ik een heerlijk zachte deken. Ik vond deze schattige zeehonden stof (katoen) op het stoffenspektakel.Het kamertje van de kleine man heeft een zee en strand thema, dus dit past er wel bij dacht ik zo. De achterkant en randen zijn gemaakt van superzachte minky.


Aangezien papa en mama wel van een spelletje spelen houden, kon ik het natuurlijk niet laten om een rompertje te bedrukken met deze toepasselijke tekst.


En als laatste maakte ik een vlaggenlijn met zijn naam en een schelp en vis aan weerszijden.


Tijdens de kraamvisite moesten neef en nicht natuurlijk wel even samen op de foto!


Liefs,
Milou




Patronen: Ringer Tee (Brindille&Twig), Dalton broekje (La Maison Victor), overig: eigen patroon
Stof: katoen, tricot, jegging
Fournituren: biaisband, boordstof, flexfolie





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten