woensdag 15 november 2017

Unicorns, rainbows and the sunshine wristlet!

Mijn schoonzusje had onlangs een hele stapel stof op de kop getikt. Ze wist dat ze mij daar blij mee kon maken! Naast de hele leuke lappen, zaten er ook wat stofjes bij waar ik niet direct raad mee wist. Een van deze stofjes was deze tricot met eenhoorns en regenbogen.


Toen ik uit de stapel stofjes aan het zoeken was voor een jurkje (die zie je later op de blog), kwam ineens het idee om er een clutch van te maken! Ik had namelijk op Facebook gezien dat er dames zijn die van oude leggings een tas maken, waarom dan niet van een andere rekbare stof?!? 

En zie hier, een echte unicorn & rainbows Sunshine wristlet. De Sunshine wristlet maakte ik al eerder, toen met kurkleer, lees hier meer daarover. 

Ik combineerde hem met donkerblauw nepleer en oranje paspel. De ringetjes aan de zijkant werden bevestigd met wit gestippeld roze lint.


Aan de binnenzijde heeft het tasje een open vakje en een ritsvakje. 


Ik maakte er een korte schouderband bij die, als je beide clips aan 1 ring doet, je hem ook aan je pols kunt dragen.



Liefs,
Milou


Stof: Eenhoorns (Van Gool stoffen Tilburg), leer (Albert Kuyp, Amsterdam) 
Patroon: Sunshine Wristlet (BagStock Patterns)

Te koop op www.aemilia.nl
Directe link: Sunshine wristlets

2 opmerkingen: