woensdag 19 april 2017

Haal de lente in huis!

Op dit moment huren we een appartement en ondanks dat ik van kleur hou, zijn alle muren wit. Wat saai zul je denken, en dat ben ik ook wel met je eens, maar soms is het ook wel handig, want nu kan ik met accesoires elke keer wat anders doen!

En dus heeft de muur al rendieren met washitape gezien (zoals deze), een gehaakte valentijns-slinger (zoals deze), een vilten paasslinger (zoals deze) en nu ook deze lente-slinger. Hij hangt ondertussen al even aan de muur, maar ik word elke keer vrolijk als ik er naar kijk, en dus deel ik hem graag met je!

V.l.n.r. Rendier met washi-tape, gehaakte valentijnsslinger en vilten paasslinger.
(Excuses voor de slechte foto's, dit was pre-blogtijdperk ;) )

Ik had een tutorial gevonden van Erin Basset op YouTube. Deze dame maakt hele leuke tutorials die goed te volgen zijn. Zowel voor de ScanNCut, maar ook naai-gerelateerde tutorials en nog veel meer is er te vinden.

Nadat alle onderdelen gesneden waren uit knutselpapier, werden de bloemblaadjes met een rond stokje wat omgekruld. Daarna konden de bloemetjes in elkaar gezet worden. Het leuke aan dit projectje is, is dat je het kan doen met alle figuurtjes die al in het apparaat geprogrammeerd staan. Dus geen nieuwe bestanden, zoeken/kopen/downloaden, etc!


In het hart van het bloemetje werd een pareltje geplakt en daarna ging het bloemetje met blaadjes op een vlaggetje. Alle vlaggetjes werden aan een touwtje geregen middels de naaimachine en... Voilá, een lente slinger!


Nu begint de zoektocht naar een zomerproject... Hebben jullie ideeën? Laat het me weten!

Liefs,
Milou

www.aemilia.nl

1 opmerking: