woensdag 18 januari 2017

Lo lo lo lo Lola. Lo lo lo lo Lola.


Toen ik Lola ontdekte op de Swoon website was ik snel verkocht. De naam doet me denken aan het nummer Lola van The Kinks, ver voor mijn tijd en een ander onderwerp.. Dus terug naar Lola van Swoon. Dit model heeft een strakke uitstraling en is een mooi formaat als dagelijkse handtas, maar ook zeker voor een feestje misstaat ze niet.





De stof voor deze Lola vond ik in Los Angeles en is een zwarte katoen met gouden geometrische katten erop. Toen ik deze stof zag, was ik er als kattenmens gelijk gek op. Aangezien Lola geen grote handvatten of iets dergelijk heeft blijft de print ook goed zichtbaar, niet onbelangrijk denk ik zo ;)


Aan de buitenzijde zit er een ritsvak welke is afgwerkt met een neplederen rand.
Dit zelfde leder is gebruikt voor de handvatten en aangezien deze dubbel zijn, zijn ze mooi stevig.




Aangezien de tas op zichzelf vrij sober is door de donkere kleuren ben ik voor een chunky gouden rits gegaan, het laat de print nog mooier uitkomen. Wel een uitdaging om zo'n rits te verkorten!


De binnenkant van de tas is voorzien van twee extra vakjes voor bijvoorbeeld telefoon of sleutels. Een volgende keer zou ik er ook nog een ritsvakje bij doen en misschien een sleutelkoord, zodat je je sleutels niet hoeft te zoeken in je tas.


Aangezien mijn kast al aardig vol zit met tassen en je er maar 1 gebruikt, is deze te koop! Kijk gauw in mijn Etsyshop of Facebook shop, want ik heb er maar 1! Je mag me natuurlijk ook altijd een persoonlijk berichtje sturen.

Liefs,
Milou

Patroon: Lola Domed Handbag (Swoon Patterns)
Stof: zwart met gouden katten (Michael Levine Store, Los Angeles), rood katoen (uit de voorraad)


2 opmerkingen: