woensdag 31 oktober 2018

Strikjes, schortjes en corsages voor de bruiloft

Enkele weken geleden zagen jullie al de 'tranen van geluk' zakjes die ik maakte voor onze gasten. Maar daar bleef het niet bij!

Voor onze daggasten maakte ik de corsages zelf. Vorig jaar deed ik dat ook al voor mn beste vriendinnetje, die kon je hier zien. Maar nu was ik zelf aan de beurt.


Voor de corsages maakte ik grote rozen van donkerblauw lint en kleinere rozen van lichtblauw lint. De basis van de corsages waren 3 blaadjes, waarop ik deze rozen vastzette. Een beetje gipskruid en een pareltje om het af te maken.


De corsages werden vastgezet met een klein speldje. Voor de bruidskindjes maakte ik een kleinere versie met 1 roos en 1 blaadje.


Onze nichtjes waren onze bruidskindjes. En zij mochten tijdens de ceremonie onze ringen brengen. Het ringkussentje heb ik ook zelf gemaakt. Ik gebruikte kant in onze themakleur en zette er lussen aan zodat de meisjes het makkelijk konden dragen.



Omdat het voor de meisjes natuurlijk ook een lange dag is, had ik gevulde koffertjes voor ze gemaakt. Deze had ik gevuld met kleurboekjes, potloden en natuurlijk wat lekkers.



 Bij zo'n dag hoort natuurlijk ook een diner en aangezien wij in onze mooiste kleding waren wilde ik niet dat dit vies zou worden. Daarom bedrukte ik 2 schorten met onze namen.


Tijdens het feest wist ik dat ik mijn prachtige hakken niet aan ging houden, dus ik had witte sneakers gekocht. Maar wit is ook maar wit, dus pimpte ik deze met blauwe strikjes. Die maakte ik van hetzelfde lint als de corsages, dus zo zijn we weer rond!




Liefs,
Milou




Ps. Een deel van de foto's in deze post zijn van onze fantastische fotografe Daisy Renders!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten