woensdag 17 januari 2018

Jokie in een jurkje en shirtje

 
Als bedankje voor een hele lieve collega maakte ik twee kledingstukken voor haar kinderen. Ik wist dat ze Efteling-, of beter gezegd Jokie-fan waren en laat ik nu net Jokie-stof in huis hebben!

Voor het meisje maakte ik de Nivalis jurk in colorblock (die zagen jullie hier ook al voorbij komen). Ik combineerde de roze Jokie met een effen rode tricot. Ook voor deze versie koos ik voor de ronde hals (dus geen capuchon) en de lange mouwen.


Voor de jongen maakte ik een long-sleeve shirt naar het patroon Ringer Tee van Brindille and Twig. Dit is een gratis patroon en is beschikbaar in de maten 0-3mnd tot 5-6 jaar. 


Voor beide stukken gebruikte ik boordstof voor de boorden en niet de rode tricot, aangezien die toch iets te stug was om mooi te zitten.



Collega was blij, kinderen misschien nog wel blijer! 

Liefs,
Milou




Patronen: Nivalis kids (Sofilantjes) en Ringer Tee (Brindille & Twig)
Stof: Jokie stof (Van Gool stoffen), rode tricot (stoffenspektakel), boordstof (Driessenstoffen)

1 opmerking: