woensdag 22 maart 2017

Nog een vestje erbij en de Give-away uitslag!

Het jasje zagen jullie al eerder hier voorbij komen, en ik noemde het toen al een favoriet en dat is wederom bewezen, want ik maakte er nog één!


Voor dit Mona vestje (LMV jan/feb '15) gebruikte ik een tweed-achtige stof. Ik vond deze stof een hele tijd geleden op het stoffenspektakel. Het is een soepele stof en niet te dik, dus helemaal goed nu het zonnetje zich steeds vaker laat zien! En hij rafelt gelukkig ook niet zo erg!


Ik gebruikte ook weer eens paspel, aangezien ik het bij de grijze versie erg mooi vond. Ik koos voor een crème-kleurig paspel en zetten deze verschillende naden. Op de schouders liet ik het paspel naar voren vallen en in de prinses-naden juist naar het midden. De rand van de hals geeft weer juist een mooie strakke afwerking. Op het achterpand zette ik ook paspel in de middennaad.




En dan de uitslag van de give-away!!

Het was best spannend zo'n eerste give-away, maar er wilden toch een aantal van jullie meedoen, leuk!!



Ik vroeg mijn kleine grote vriendinnetje om twee lootjes te trekken en dat was natuurlijk super-spannend!









En de winnaars zijn:


Nelleke en Marina, willen jullie mij een berichtje sturen op info@aemilia.nl met jullie contactgegevens? Dan komt het mandje zo snel mogelijk jullie kant op!


Liefs,
Milou


5 opmerkingen:

  1. Super leuk! Gefeliciteerd Nelleke en Marina. Leuke actie Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vestje... ik vraag mij af of zoiets mij ook zou staan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik vind het een erg fijn model en elk stofje geeft weer een hele andere uitstraling. Misschien eens proberen met een goedkoper stofje?

      Verwijderen
  3. Joepie joepie joepie!! kan niet wachten tot ze er zijn! :) Dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen