dinsdag 6 september 2016

From chaos to order...


Meet: Guus & Gijs!
Er moet worden opgeruimd want binnen aanzienbare tijd komen deze twee katjes in huis en aangezien zij erg nieuwsgierig zijn aangelegd moeten alle losse spullen wel opgeborgen zijn.


Ik heb ondertussen twee ladekasten gekocht en ben dus flink aan het reorganiseren (en weggooien..). Foto's van de "nieuwe" naaihoek komen later, nu eerst de opruimactie van alle borduurgaren welke ik van de oma's heb gekregen. Het begon dus zo:


Geen beginnen aan als je een bepaalde kleur zoekt.. En dus werd Pinterest afgespeurd naar ideeën om het beter te ordenen.  Hier kwam ik deze en deze tegen, maar deze sprak mij het meest aan en was ook het makkelijkst te realiseren. Dus op naar de Action voor een bakje met vakjes en stevig papier voor de kaartjes.


De kaartjes werden net iets kleiner geknipt dan de vakjes en aan twee zijden knipte ik de kaartjes in om de draad achter te klemmen. Na wat uurtjes voor de tv zaten alle garen op een kaartje en zijn we weer een stapje dichter bij de orde! Hoe bewaren jullie je borduurgaren? 


Liefs,
Milou


Geen opmerkingen:

Een reactie posten