vrijdag 9 september 2016

Een blikken bruiloft





Goede vrienden van ons waren onlangs 6 1/4 jaar getrouwd, een blikken bruiloft dus en dat moest worden gevierd! En dat deden we! Er werden veel blikken gegeven, maar daar deden wij niet aan mee ;)


















Aangezien de dame in kwestie ook mijn logo heeft ontworpen (zie deze post), wilde ik voor haar graag iets maken met mijn nieuwe logo erop. En daarnaast ook iets wat ze tijdens de dagelijkse bezigheden misschien ook wel kon gebruiken.


Het werd de wine tote van The sewing party, alleen met bier erin, want dat drinken ze beide. De biertjes werden ook een beetje uitgezocht op het thema van het feestje. Want Hop & Liefde zit wel goed bij die twee en in Vuur & Vlam staan ze al heel wat jaren. Bloed, Zweet en Tranen (van geluk) zijn ook voorbij gekomen.


Het cadeau werd goed ontvangen en de tas is zelfs al in gebruik! Leuk! Wil je ook zo'n tas? Ga dan naar mijn Etsy-shop om te bestellen.




Liefs,
Milou 



2 opmerkingen:

  1. Super bedankt Milou voor dit geweldige cadeau! Mart is blij met het bier en ik ben dubbel blij want de tas is echt super mooi én handig! Zeker dus al in gebruik! X

    BeantwoordenVerwijderen